Wednesday, June 11, 2008

Head mõtted Tartust?

Täna sattusin üle pika aja tööasjus Tartusse. Senini puuduvad mul seal head kogemused söögikohtadega, võiks öelda et need on valdavalt lausa halvad olnud. Võimalik, et ma olen lihtsalt halvasti informeeritud ning parimad paigad on senini avastamata.

Igal juhul seadsin oma jalad lõuna ajal Pierre poole teele, kuna plaanis oli osta kaasa pisut "Heatuju maaletoojaid". Seega pikemalt mõtlemata pidasin mõistlikuks ka seal toituda. Allpool lühidalt minu hinnangul plussidest ja miinustest:

+ Atmosfäär on armas, õdus ja hea.
+ Muss on meeldiv ja mitte liiga pealetükkiv.
+ Tellisin brolierifilee ja köögivilja pasta (65.-), mis oli lauda tuues kuum. Viimasel ajal olen täheldanud, et paljudes söögikohtades kulub serveerimise peale nii palju aega, et parimal juhul on sööma asudes taldrikul olev toit leige. Üsna tüütu mu meelest.
+ Tartus on odav!
+/- Klienditeenindus oli loid. Mulle tundub, et see märksõna on pigem enamusi söögikohti iseloomustav, mis asuvad Tallinnast väljaspool. Mõneti on see ka meeldiv, kuna siis tahestahtmata võtad ka ise rohkem aega, et söömisega tegelda.
- Klienditeenindaja ei olnud kursis menüüs pakutavaga. Millal ükskord ometi hakkavad neiud/noormehed ka ise proovima seda, mida nad päevast päeva lauda kannavad???
- Söök oli keskpärane. Pigem on antud koht sobilik kohvitamiseks/koogitamiseks/dringitamiseks/deitimiseks. Varasemalt on seal väikee Tartu ralli jooksul proovitud "Hea asi" nimelist drinki, mida julgeks soovitada vihmasteks ja külmadeks õhtuteks. Kellel hing väga külm seest võib paluda panna 2x või 3x tequilat.


.. ja nagu tavaliselt head mõtted jäid leidmata ..

Aga ma lähen sinna tagasi. Nimelt on sügisest saadik juba hingel külm keefiri supp küüslauguga, tuleb ära proovida.

No comments: